• ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
Site logo
Site logo
Mobile logo
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
Prev“ΟΙ ΕΓΓΥΗΤΕΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ” ΤΟΝΙΖΕΙ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ !!!09 September 2020NextΦΤΑΝΕΙ Η ΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ…. – ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ “ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ !10 September 2020
  • Uncategorized
  • Κοινωνικα
  • Ναυτιλιακα
  • Οικονομικα

COSCO : ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΟΜΙΖΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΟΛΠ ΑΝΜΙΝΓΚ !

10/09/2020in Uncategorized 0 Comments 0 Likes

Τι φέρνει στον Πειραιά ο νέος Κινέζος CEO του ΟΛΠ;

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τις υποχρεωτικές και τις πρόσθετες επενδύσεις «ανάσα» στην οικονομία

Η τοποθέτηση του 50χρονου Ανμίνγκ ως επικεφαλής του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς και η πρόωρη αποχώρηση του συναινετικού κάπτεν Φου δείχνουν τις προθέσεις της COSCO να πιέσει καταστάσεις και να επιλύσει τα προβλήματα με την ελληνική κυβέρνηση

«Δουλεύουμε σκληρά για να κάνουμε την Ελλάδα πιο ενεργή». Τα λόγια αυτά έχουν ειπωθεί από τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΛΠ Α.Ε. Ζανγκ Ανμίγνκ, ο οποίος έχει την ίδια θέση και στη ΣΕΠ Α.Ε. – PCT.  Σε μια δύσκολη εποχή για την παγκόσμια οικονομία και το παγκόσμιο εμπόριο, οι Κινέζοι από τα κεντρικά της COSCO αποφάσισαν να ενώσουν τις τρεις προβλήτες του πειραϊκού λιμανιού -την Ι του ΟΛΠ και τις ΙΙ και ΙΙΙ της ΣΕΠ- ώστε να υπάρξει οικονομία κλίμακος.

Η επιλογή του 50χρονου Ανμίνγκ ως επικεφαλής του εγχειρήματος δείχνει τις προθέσεις της COSCO να μεταλαμπαδεύσει την πετυχημένη, κατά την ίδια, νοοτροπία της Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιάς Α.Ε. και στον ΟΛΠ ο οποίος, σύμφωνα με στελέχη του λιμανιού, κινείται ακόμη σε «ρυθμούς Δημοσίου».

Ο Ζανγκ Ανμίνγκ ήρθε στην ουσία για να κάνει και τον ΟΛΠ πιο ενεργό, αφού η πολιτική του νυν προέδρου Γου Ζενγκάνγκ, που είναι και μέλος της China COSCO Shipping Corporation Limited και φρόντιζε να τα έχει με όλους καλά στον Πειραιά ακολουθώντας έναν δρόμο συναίνεσης, φαίνεται ότι δεν απέδωσε. «Με όλους συμφωνεί, αλλά στο τέλος δεν γίνεται κάτι ουσιαστικό», επεσήμαναν στο «business stories» στελέχη της λιμενικής βιομηχανίας.

Τον Ιούλιο ανακοινώθηκε η τοποθέτηση Ανμίνγκ στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου ως επιβράβευση από την COSCO γιατί πέτυχε τη βελτίωση των μεγεθών της ΣΕΠ Α.Ε. – PCT / ΣΕΠ. Ταυτόχρονα έγινε δεκτή η παραίτηση του μέχρι τότε διευθύνοντος συμβούλου και εκτελεστικού μέλους του Δ.Σ. της ΟΛΠ Α.Ε. Φου Τσενγκιού.

Μάλιστα η αποχώρηση του κάπτεν Φου, ο οποίος βρισκόταν στον Πειραιά από την πρώτη ημέρα δραστηριοποίησης της COSCO, ήταν πρόωρη αφού κανονικά θα έφευγε στο τέλος του 2020, ένδειξη ότι οι Κινέζοι δεν μπορούν και δεν θέλουν να χρονοτριβούν, λόγω και των προβλημάτων που έχουν προκύψει με την ελληνική κυβέρνηση.

«Υπάρχει δυσθυμία των Κινέζων με την ελληνική κυβέρνηση. Ο λόγος είναι ότι καθυστερεί η υλοποίηση των υποχρεωτικών έργων που έχει αναλάβει η COSCO λόγω των γραφειοκρατικών μηχανισμών που κινούνται αργά προκαλώντας εκνευρισμό στην κινεζική πλευρά», επισημαίνουν κύκλοι του λιμανιού στο «b.s.», ενώ «δεν προχωράνε τα έργα σε μια εποχή όπου η Ελλάδα έχει ανάγκη τις επενδύσεις».

Προ ημερών πραγματοποιήθηκε συνάντηση της Κινέζας πρέσβειρας Τσανγκ Τσιγιουέ στην Αθήνα με τον περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη για την προώθηση των επενδυτικών προγραμμάτων που άπτονται της αρμοδιότητας της Περιφέρειας.

Στις αρχές του περασμένου Ιουνίου, στο πλαίσιο webinar που είχε διοργανώσει το Ελληνοκινεζικό Επιμελητήριο με αφορμή τα 25 χρόνια λειτουργίας του αλλά και τη συμπλήρωση 40 ετών από την έναρξη επικοινωνίας και επαφών μεταξύ των δύο κρατών, η κυρία Τσιγιουέ φρόντισε να στείλει το μήνυμα της κινεζικής κυβέρνησης προς την ελληνική:

«Θα γίνουν επενδύσεις και αυτό που ζητάμε είναι αντικειμενική αντιμετώπιση των Κινέζων επενδυτών και των κινεζικών επιχειρήσεων χωρίς να παρεμβαίνουν… άλλοι παράγοντες».
Κάποιοι δεν αποκλείουν η στάση της κυβέρνησης να εντάσσεται σε γεωπολιτικά παιχνίδια και στη σκληρή κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας με αφορμή τον κορωνοϊό.

Ο αντίλογος τονίζει ότι «οι Αμερικάνοι δεν προβλέπεται στο άμεσο μέλλον να αναπτύξουν άμεσα ανταγωνιστικές προς την COSCO δραστηριότητες, οπότε δεν υπάρχει θέμα. Δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων. Οι Αμερικάνοι πήραν τα ναυπηγεία και θέλουν τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας και ίσως του Βόλου που θα τα έχουν. Οπότε… no problem so far».
Σύμφωνα με πηγές από τον Πειραιά, «αυτή την εποχή το λιμάνι κρατήθηκε πολύ καλά σε σύγκριση με άλλα της Μεσογείου και της Ευρώπης. Το εμπορικό τμήμα είναι καλά δικτυωμένο και υπάρχει δουλειά, υπάρχουν φορτία. Έχουν γίνει από πριν σωστές εμπορικές συμφωνίες. Έχει γίνει hub ο Πειραιάς.  Όλες οι εταιρείες-κολοσσοί μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που ανήκουν στις λεγόμενες παγκόσμιες συμμαχίες μεταφορτώνουν στον Πειραιά», ενώ σε σχέση με τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ οι ίδιες πηγές αναφέρουν:

«Η τοποθέτηση του Ζανγκ Ανμίνγκ ως διευθύνοντος συμβούλου στον ΟΛΠ και η επιτυχημένη πορεία κάποιων ετών στη ΣΕΠ-PCT, όπου και παραμένει, δείχνουν πού στοχεύει η διοίκηση του ΟΛΠ. Στην αύξηση της εμπορευματικής κίνησης, στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, στο εμπορικό τμήμα των containers και στα πλοία μεταφοράς οχημάτων, τα Ro-Ro. Ολα αυτά χωρίς να παραμελεί το επιβατηγό κομμάτι -την κρουαζιέρα και την ακτοπλοΐα-, το οποίο όμως λόγω πανδημίας έχει μειωμένη έως καθόλου κίνηση.

Ο κ. Ανμίνγκ ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος σε νεαρή ηλικία, κάτι που δεν συνηθίζεται στους Κινέζους. Η προαγωγή έχει και άλλον χαρακτήρα. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ανέλαβε σημαντική θέση με ευοίωνες προοπτικές. Πρόκειται για επιβράβευση του επιτυχημένου μοντέλου εργασίας της PCT, το οποίο θα υιοθετηθεί και από τον ΟΛΠ. Στόχος είναι η αναβάθμιση της Προβλήτας Ι που έχει παλιά μηχανήματα, του car terminal με την ηλεκτρονικοποίησή του, η ανάπτυξη τεχνικών μέσων και η αλλαγή του τρόπου εργασίας, όπως αλλαγή βαρδιών, πλήρες 8ωρο, τρόπος στοιβασίας κ.ά.

Ηδη η PCT έχει αναλάβει συμβουλευτικό ρόλο στους τομείς της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και στα οχηματαγωγά πλοία, τα Ro-Ro».
Ο Ζανγκ Ανμίνγκ διαθέτει εργασιακή πείρα στη ναυτιλιακή βιομηχανία άνω των 25 ετών, και πιο συγκεκριμένα στον τομέα της μεταφοράς και διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων.
Εχει υπηρετήσει σε διαφορετικές διευθυντικές θέσεις οικονομικής διαχείρισης της COSCO Container Lines Ltd. τις περιόδους 1996-2002 και 2009- 2012, ενώ υπηρέτησε και ως αναπληρωτής γενικός διευθυντής της COSCO Container Lines στην Ιταλία την περίοδο 2002-2008. Το 2012 διορίστηκε αναπληρωτής γενικός διευθυντής και το 2016 διευθύνων σύμβουλος της ΣΕΠ Α.Ε. Είναι απόφοιτος της Σχολής Οικονομικών και Διοίκησης του Πανεπιστημίου του Πεκίνου Γκουανγκχούα.

Η νέα προβλήτα

Οι Κινέζοι προσπαθούν να ξεκινήσει η διαδικασία για την έγκριση κατασκευής της Προβλήτας IV. Η νέα προβλήτα είναι απαραίτητη, σύμφωνα με την COSCO, για να αυξηθεί η χωρητικότητα του εμπορικού λιμανιού, που είναι και ο τομέας που φέρνει τα μεγάλα έσοδα.
Χωρίς την εν λόγω προβλήτα, σύμφωνα με την κινεζική πλευρά, ο Πειραιάς όχι μόνο δεν θα διατηρηθεί στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης των ευρωπαϊκών λιμένων, πίσω από το Ρότερνταμ, την Αμβέρσα και το Αμβούργο, αλλά θα αρχίσει να χάνει θέσεις αφού οι liners εταιρείες που δεν θα μπορούν να εξυπηρετηθούν θα στραφούν σε άλλα λιμάνια.

«Σημαντικό ρόλο για την ανάπτυξη του Πειραιά θα διαδραματίσει η έγκριση -που έχει παγώσει- της κατασκευής της προβλήτας IV. Γίνονται όμως συζητήσεις. Τα ραντεβού είναι αλλεπάλληλα και σε κυβερνητικό επίπεδο», επισημαίνουν στελέχη του λιμανιού.
Δεύτερο αγκάθι στις σχέσεις COSCO – ελληνικής κυβέρνησης είναι το 16,5% της ΟΛΠ Α.Ε., το οποίο κατέχει ακόμη το ΤΑΙΠΕΔ. Βάσει της σύμβασης παραχώρησης θα πρέπει να γίνουν πρώτα οι επενδύσεις και μετά θα δοθεί το 16,5%. Ωστόσο «οι επενδύσεις καθυστερούν όχι με ευθύνη της COSCO που έχει δώσει τα λεφτά», επισημαίνουν κινεζικοί κύκλοι, που θέλουν διακαώς να αποκτήσουν κι αυτό το ποσοστό για να μην έχουν κανέναν στα πόδια τους.

Ενα άλλο θέμα που απασχολεί τους Κινέζους, αλλά και την κυβέρνηση, είναι η λειτουργία ναυπηγείου από την COSCO στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη (ΝΕΖ). Μετά την απόφαση του ΣτΕ η κινεζική πλευρά έχει δικαίωμα να επανακαταθέσει στην Περιφέρεια το αίτημά της για άδεια λειτουργίας ναυπηγείου. Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, όμως, έχει δηλώσει ότι δεν θα γίνει ναυπηγείο η ΝΕΖ.
«Στον βαθμό που θα αναπτύσσεται το λιμάνι του Πειραιά θα αναπτύσσεται και η ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα. Αλλά θα πρέπει να τελειώνουμε με τις νομοθετικές εκκρεμότητες που αφορούν την άδεια για λειτουργία ναυπηγείου στο Πέραμα», υπογράμμισαν στο «b.s.» κύκλοι του λιμανιού.

Οικονομικά στοιχεία

Το α’ εξάμηνο του 2020 έκλεισε με μείωση κατά 6,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τις Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η COSCO Shipping Ports, από το ελληνικό λιμάνι διακινήθηκαν συνολικά 2,4 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια. Τον Ιούνιο, όμως, οι απώλειες ήταν μεγαλύτερες. Πιο συγκεκριμένα, διακινήθηκαν 19,5% λιγότερα εμπορευματοκιβώτια, με τον συνολικό αριθμό να μην ξεπερνάει τα 374.000 «κουτιά».

Τον Μάιο είχαν διακινηθεί συνολικά 426.700 εμπορευματοκιβώτια, επίδοση που ήταν κατά 5,8% χαμηλότερη του αντίστοιχου μήνα του 2019. Το πεντάμηνο 2020 οι απώλειες στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ είχαν συγκρατηθεί σε μόλις 3,3%. Στο πλαίσιο της ενίσχυσης του εμπορικού λιμανιού, η ΟΛΠ Α.Ε. έχει σε εξέλιξη τον διαγωνισμό για την «Επισκευή Δαπέδων και Σιδηροτροχιών των Γερανογεφυρών Στοιβασίας (RMG Cranes) Προβλήτα Ι Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων» στο πλαίσιο της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Μάλιστα έχει ήδη ανακηρυχθεί ο ανάδοχος. Στόχος είναι η αναβάθμιση της Προβλήτας Ι με σκοπό την εύρυθμη και σύγχρονη λειτουργία του Container Terminal. Παράλληλα προχωράει και η αναβάθμιση του Ηλεκτρομηχανολογικού του Εξοπλισμού της Προβλήτας Ι του Σ.ΕΜΠΟ. με την προμήθεια και εγκατάσταση μιας καινούριας γερανογέφυρας προκυμαίας Super Post Panamax. Το συγκεκριμένο έργο έχει αρχικό προϋπολογισμό 9 εκατ. ευρώ.

Τους επόμενους μήνες αναμένεται να προχωρήσουν οι διαγωνισμοί για την επέκταση του Σταθμού Αυτοκινήτων, προϋπολογισμού 20 εκατ. ευρώ, η υπόγεια σύνδεση του σταθμού αυτοκινήτων με τον πρώην χώρο ΟΔΔΥ, προϋπολογισμού 5 εκατ. ευρώ, και η βυθοκόρηση του λιμανιού, προϋπολογισμού 8 εκατ. ευρώ.

Ποιες είναι οι υποχρεωτικές και ποιες οι πρόσθετες επενδύσεις
Στη δέσμη των υποχρεωτικών επενδύσεων περιλαμβάνονται: η επέκταση του επιβατικού λιμένα στη νότια ζώνη, η μετατροπή της πενταγωνικής αποθήκης σε επιβατικό σταθμό κρουαζιέρας, η υπόγεια σύνδεση του σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων με τον χώρο πρώην ΟΔΔΥ, η βυθοκόρηση του κεντρικού λιμένα, η κατασκευή του νέου προβλήτα πετρελαιοειδών, η επέκταση του σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων, η βελτίωση των υποδομών της ΝΕΖ, η προμήθεια νέου εξοπλισμού και, φυσικά, η βελτίωση και συντήρηση των υποδομών του λιμένα.

Επιπλέον των υποχρεωτικών επενδύσεων που περιγράφονται στη σύμβαση παραχώρησης, η ΟΛΠ Α.Ε. έχει προτείνει μια δέσμη πρόσθετων επενδύσεων, συνολικού ύψους 172 εκατ. ευρώ, τις οποίες κρίνει απαραίτητες για την ανάπτυξη του Πειραιά σε λιμένα παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών με σύγχρονες υποδομές και μέσα.
Στις πρόσθετες επενδύσεις περιλαμβάνονται: η ανάπτυξη κέντρου αποθήκευσης και διανομής στον χώρο πρώην ΟΔΔΥ, η κατασκευή δύο πολυώροφων κτιρίων στάθμευσης αυτοκινήτων, η αγορά οικολογικών λεωφορείων και η κατασκευή επιβατικού σταθμού κρουαζιέρας.

πηγη : difernews
  • COSCO
  • ΑΝΜΙΝΓΚ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΚΙΝΕΖΟΣ
  • ΟΛΠ
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ
0 Likes

Related posts

Κοινωνικα Πειραιάς – Αεροδρόμιο σε 55 λεπτά  – Πότε ξεκινά το Μετρό – Γραμμή ‘3’ – επέκταση ; 
16/05/2022in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

Πειραιάς – Αεροδρόμιο σε 55 λεπτά  – Πότε ξεκινά το Μετρό – Γραμμή ‘3’ – επέκταση ; 

Ναυτιλιακα Χάνει έδαφος ο Πειραιάς στη διακίνηση containers Μια θέση κάτω στα κορυφαία ευρωπαϊκά λιμάνια υποδοχής εμπορευματοκιβωτίων
30/12/2021in Ναυτιλιακα 0 Comments 0 Likes

Χάνει έδαφος ο Πειραιάς στη διακίνηση containers Μια θέση κάτω στα κορυφαία ευρωπαϊκά λιμάνια υποδοχής εμπορευματοκιβωτίων

Τελευταια Νεα Έτσι θα έρθει η ανάπτυξη ;;; Κολλημένες στα γρανάζια της γραφειοκρατίας περισσότερες από 3.500 επενδύσεις !!!
26/11/2021in Τελευταια Νεα 0 Comments 0 Likes

Έτσι θα έρθει η ανάπτυξη ;;; Κολλημένες στα γρανάζια της γραφειοκρατίας περισσότερες από 3.500 επενδύσεις !!!

Επιχειριματικοτητα Η ΦΑΓΕ κάνει επένδυση 150.000.000€ στην…Ολλανδία !!!
26/11/2021in Επιχειριματικοτητα 0 Comments 0 Likes

Η ΦΑΓΕ κάνει επένδυση 150.000.000€ στην…Ολλανδία !!!

Uncategorized Συνεχίζεται το πάρτι του υπερταμείου !!!
15/09/2021in Uncategorized 0 Comments 0 Likes

Συνεχίζεται το πάρτι του υπερταμείου !!!

Τελευταια Νεα «ΕΜΦΥΛΙΟΣ» ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ !!!
12/05/2021in Τελευταια Νεα 0 Comments 0 Likes

«ΕΜΦΥΛΙΟΣ» ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ !!!

Τελευταια Νεα ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ !!!
07/04/2021in Τελευταια Νεα 0 Comments 0 Likes

ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ !!!

Οικονομικα ΧΟΝΤΡΕΣ ΜΠΙΖΝΕΣ: ΟΙ 5 ΞΕΝΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΟΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!
13/01/2021in Οικονομικα 0 Comments 0 Likes

ΧΟΝΤΡΕΣ ΜΠΙΖΝΕΣ: ΟΙ 5 ΞΕΝΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΟΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!

Κοινωνικα και άλλη νεκρή ΠΤΕΡΟΦΑΛΑΙΝΑ – εκβράστηκε στην Φρεαττύδα  !!!
28/12/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

και άλλη νεκρή ΠΤΕΡΟΦΑΛΑΙΝΑ – εκβράστηκε στην Φρεαττύδα  !!!

Οικονομικα ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΩΡΑ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ NEXT E.GO ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ;;; ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ “ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ” ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ…ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!
17/12/2020in Οικονομικα 0 Comments 0 Likes

ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΩΡΑ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ NEXT E.GO ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ;;; ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ “ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ” ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ…ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!

Κοινωνικα ΠΕΙΡΑΙΑΣ : Ο ΔΗΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ NEA ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ “ΣΟΛΩΝ” – 40 ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ !
14/12/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

ΠΕΙΡΑΙΑΣ : Ο ΔΗΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ NEA ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ “ΣΟΛΩΝ” – 40 ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ !

Κοινωνικα ΤΡΑΜ – Παίρνει φύλλο πορείας για το ΣΕΦ και μετά για Πειραιά !!!
13/12/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

ΤΡΑΜ – Παίρνει φύλλο πορείας για το ΣΕΦ και μετά για Πειραιά !!!

Οικονομικα ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΜΕ….ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ !!!
03/12/2020in Οικονομικα 0 Comments 0 Likes

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΜΕ….ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ !!!

Ναυτιλιακα Ξαναφουσκώνει ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ : «Ψηφιοποίηση» του μεγάλου λιμανιού από COSCO – Αναταραχή και ερωτηματικά !
12/10/2020in Ναυτιλιακα 0 Comments 0 Likes

Ξαναφουσκώνει ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ : «Ψηφιοποίηση» του μεγάλου λιμανιού από COSCO – Αναταραχή και ερωτηματικά !

Κοινωνικα Η ΝΙΚΗΦΟΡΑ ΜΑΧΗ ΤΗΣ “ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ” ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΝΑΖΙ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !
11/10/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

Η ΝΙΚΗΦΟΡΑ ΜΑΧΗ ΤΗΣ “ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ” ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΝΑΖΙ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !

Επιχειριματικοτητα ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ “BIZ” Η MICROSOFT  …. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !
09/10/2020in Επιχειριματικοτητα 0 Comments 0 Likes

ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ “BIZ” Η MICROSOFT …. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !

Οικονομικα ΕΠΕΝΔΥΣΗ ;;; ΠΟΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ; ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ TO MEGA DEAL  ΤΗΣ MICROSOFT  !
07/10/2020in Οικονομικα 0 Comments 0 Likes

ΕΠΕΝΔΥΣΗ ;;; ΠΟΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ; ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ TO MEGA DEAL ΤΗΣ MICROSOFT !

Κοινωνικα ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ – ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΕΝΑΕΡΙΟ ΒΙΝΤΕΟ !
03/09/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ – ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΕΝΑΕΡΙΟ ΒΙΝΤΕΟ !

Κοινωνικα ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ – ΑΦΙΞΕΙΣ ΣΥΡΜΩΝ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ  ΓΙΑ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΤΡΑΜ ΚΑΙ Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣ “ΠΕΙΡΑΙΑ” !
31/08/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ – ΑΦΙΞΕΙΣ ΣΥΡΜΩΝ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΤΡΑΜ ΚΑΙ Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣ “ΠΕΙΡΑΙΑ” !

Κοινωνικα ΜΕΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ – “ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΝΕΡΟΥ”  – ΕΥΡΥ ΔΙΚΤΥΟ  ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΝ ΟΙ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ !
21/08/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

ΜΕΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ – “ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΝΕΡΟΥ” – ΕΥΡΥ ΔΙΚΤΥΟ ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΝ ΟΙ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ !

Κοινωνικα ΠΟΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ;;;
19/08/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

ΠΟΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ;;;

Ναυτιλιακα ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΤΟ …. ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ (!) ΠΟΥ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗΣ CONTAINERS !!!
05/08/2020in Ναυτιλιακα 0 Comments 0 Likes

ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΤΟ …. ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ (!) ΠΟΥ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗΣ CONTAINERS !!!

Uncategorized ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙΣ ΜΕ ΠΛΟΙΟ ; ΝΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ !!!
02/08/2020in Uncategorized 0 Comments 0 Likes

ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙΣ ΜΕ ΠΛΟΙΟ ; ΝΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ !!!

Ναυτιλιακα ΕΠΙΑΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η “COSCO” ! ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΜΠΑΖΩΜΑ ΚΑΙ ΒΥΘΟΚΟΡΗΣΗ !
25/07/2020in Ναυτιλιακα 0 Comments 0 Likes

ΕΠΙΑΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η “COSCO” ! ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΜΠΑΖΩΜΑ ΚΑΙ ΒΥΘΟΚΟΡΗΣΗ !

Κοινωνικα ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ…. ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ !!!
17/07/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ…. ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ !!!

Ναυτιλιακα ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΚΑΙ ΤΟΚΙΟ  – ΚΑΤΕΤΑΓΗ ΩΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ !
15/07/2020in Ναυτιλιακα 0 Comments 0 Likes

ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΚΑΙ ΤΟΚΙΟ – ΚΑΤΕΤΑΓΗ ΩΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ !

Ναυτιλιακα Τελικά προχωρά η επέκταση του επιβατικού λιμένα στον Πειραιά !
15/07/2020in Ναυτιλιακα 0 Comments 2 Likes

Τελικά προχωρά η επέκταση του επιβατικού λιμένα στον Πειραιά !

Κοινωνικα ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΠΛΕΙΑΔΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ !!!
12/07/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΠΛΕΙΑΔΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ !!!

Κοινωνικα Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΙΟ ΤΕΙΧΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ !
08/07/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΙΟ ΤΕΙΧΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ !

Κοινωνικα ΜΕΤΡΟ – ΟΙ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ !
30/06/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

ΜΕΤΡΟ – ΟΙ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ !

Κοινωνικα ΤΟ ΝΕΟ “WORLDCHAMPION JET” ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ !
29/06/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

ΤΟ ΝΕΟ “WORLDCHAMPION JET” ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ !

Οικονομικα Ο ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΥ…  – ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΥΝΤΟΜΑ !
14/06/2020in Οικονομικα 0 Comments 0 Likes

Ο ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΥ… – ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΥΝΤΟΜΑ !

Κοινωνικα Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ : 29 Μαΐου / 11 Ιουνίου 1917: Κατάληψη της Αθήνας, του Πειραιά και της Κορίνθου
12/06/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ : 29 Μαΐου / 11 Ιουνίου 1917: Κατάληψη της Αθήνας, του Πειραιά και της Κορίνθου

Ναυτιλιακα Η ΟΛΠ-COSCO  ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ  ΣΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ “3” SUPER GANTRY CRANES ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ CONTAINERSHIPS !
08/06/2020in Ναυτιλιακα 0 Comments 0 Likes

Η ΟΛΠ-COSCO ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ “3” SUPER GANTRY CRANES ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ CONTAINERSHIPS !

Ναυτιλιακα Θ’ ανέβει στην 3η θέση των ευρωπαϊκών λιμένων ο Πειραιάς ;;;
07/06/2020in Ναυτιλιακα 0 Comments 0 Likes

Θ’ ανέβει στην 3η θέση των ευρωπαϊκών λιμένων ο Πειραιάς ;;;

Uncategorized ΠΕΙΡΑΙΑΣ  – ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ-ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΩΝ !
01/06/2020in Uncategorized 0 Comments 0 Likes

ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ-ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΩΝ !

Ναυτιλιακα Πώς το ΣτΕ άνοιξε «παράθυρο» για άδεια ναυπηγείου στον Πειραιά !
27/05/2020in Ναυτιλιακα 0 Comments 0 Likes

Πώς το ΣτΕ άνοιξε «παράθυρο» για άδεια ναυπηγείου στον Πειραιά !

Κοινωνικα Όταν η  επιδημία ασιατικής χολέρας χτύπησε την Αθήνα, το 1854  !
26/05/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

Όταν η επιδημία ασιατικής χολέρας χτύπησε την Αθήνα, το 1854 !

Ναυτιλιακα ΕΓΚΩΜΙΑΣΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ HANDELSBLATT ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ : ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ “1” ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ  !
25/05/2020in Ναυτιλιακα 0 Comments 0 Likes

ΕΓΚΩΜΙΑΣΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ HANDELSBLATT ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ : ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ “1” ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ !

Οικονομικα ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΕ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΑΣΦΑΛΗ ΠΟΛΗ-ΛΙΜΑΝΙ !!!
24/05/2020in Οικονομικα 0 Comments 0 Likes

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΕ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΑΣΦΑΛΗ ΠΟΛΗ-ΛΙΜΑΝΙ !!!

Κοινωνικα Το Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής -ΚΕΣΑ- ενέκρινε την αισθητική αναβάθμιση κτιρίων σε Αθήνα και Πειραιά !
24/05/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

Το Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής -ΚΕΣΑ- ενέκρινε την αισθητική αναβάθμιση κτιρίων σε Αθήνα και Πειραιά !

Οικονομικα ΜΕΣΩ “ΖΟΟΜ” Η  ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ‘ΟΛΠ’ : “ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ” !
15/05/2020in Οικονομικα 0 Comments 0 Likes

ΜΕΣΩ “ΖΟΟΜ” Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ‘ΟΛΠ’ : “ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ” !

Uncategorized ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ  – ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΨΗ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ  ! (ΦΩΤΟ)
14/05/2020in Uncategorized 0 Comments 0 Likes

ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ – ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΨΗ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ! (ΦΩΤΟ)

Uncategorized ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ.  ΝΤΡΟΠΗ ! ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΘΛΙΨΗ, ΘΥΜΟ, ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ! ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ !
13/05/2020in Uncategorized 0 Comments 0 Likes

ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ. ΝΤΡΟΠΗ ! ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΘΛΙΨΗ, ΘΥΜΟ, ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ! ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ !

Οικονομικα «Υποχρεωτική επένδυση ύψους 103 εκατ. ευρώ», με «όλες τις άδειες και εγκρίσεις», αναφέρει ο ΟΛΠ
11/05/2020in Οικονομικα 0 Comments 0 Likes

«Υποχρεωτική επένδυση ύψους 103 εκατ. ευρώ», με «όλες τις άδειες και εγκρίσεις», αναφέρει ο ΟΛΠ

Uncategorized ΠΟΙΟΙ οι νέοι Σταθμοί & ΠΟΤΕ φθάνουν τα νέα βαγόνια  στους νέους Σταθμούς Μετρό  ;;;
11/05/2020in Uncategorized 0 Comments 0 Likes

ΠΟΙΟΙ οι νέοι Σταθμοί & ΠΟΤΕ φθάνουν τα νέα βαγόνια στους νέους Σταθμούς Μετρό ;;;

Κοινωνικα Τι είναι οι κόκκινοι κάδοι στον Πειραιά ;
09/05/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

Τι είναι οι κόκκινοι κάδοι στον Πειραιά ;

Κοινωνικα Χιλιάδες τόνοι τοξικού ιζήματος στον Σαρωνικό – SOS… για ΥΓΕΙΑ και Οικοσύστημα  !
09/05/2020in Κοινωνικα 0 Comments 0 Likes

Χιλιάδες τόνοι τοξικού ιζήματος στον Σαρωνικό – SOS… για ΥΓΕΙΑ και Οικοσύστημα !

Ναυτιλιακα ΦΟΥΡΤΟΥΝΕΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ !  ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ ΖΩΝΗΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΣΕ “ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ” ;
08/05/2020in Ναυτιλιακα 0 Comments 0 Likes

ΦΟΥΡΤΟΥΝΕΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ! ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ ΖΩΝΗΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΣΕ “ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ” ;

Ναυτιλιακα ΟΛΠ- COSCO δείχνουν να «αγνοούν» την τοπική κοινωνία ! Tο θέμα χτύπησε …”κόκκινο” !!!
02/05/2020in Ναυτιλιακα 0 Comments 0 Likes

ΟΛΠ- COSCO δείχνουν να «αγνοούν» την τοπική κοινωνία ! Tο θέμα χτύπησε …”κόκκινο” !!!

Ναυτιλιακα MSC: αυξάνει η ζήτηση TEUs, αυξάνει και η χωρητικότητα των containerships στο λιμάνι του Πειραιά
01/05/2020in Ναυτιλιακα 0 Comments 0 Likes

MSC: αυξάνει η ζήτηση TEUs, αυξάνει και η χωρητικότητα των containerships στο λιμάνι του Πειραιά

Leave a Reply

Click here to cancel reply.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Νεα της ημερας

Πειραιάς – Αεροδρόμιο σε 55 λεπτά  – Πότε ξεκινά το Μετρό – Γραμμή ‘3’ – επέκταση ; 
Πειραιάς – Αεροδρόμιο σε 55 λεπτά  – Πότε ξεκινά το Μετρό – Γραμμή ‘3’ – επέκταση ; 
16.05.2022
Μυστήριο με άνδρα που έπεσε στο λιμάνι του Πειραιά: Ανασύρθηκε νεκρός
Μυστήριο με άνδρα που έπεσε στο λιμάνι του Πειραιά: Ανασύρθηκε νεκρός
30.04.2022
Στα σκαριά νέα επένδυση για ξενοδοχείο στο κέντρο του Πειραιά
Στα σκαριά νέα επένδυση για ξενοδοχείο στο κέντρο του Πειραιά
25.04.2022
Load more
Subfooter logo
© 2020 Peiraias Online. Δημιουργός AthensWeb.